Tuesday 30 December 2014

down

Assalamualaikum 

Hello and hi to all dearest readers 

Biasalah hidup kita ni kalau orang tak puas hati kan . Kita selalu kena bash , kena hentam , kena kutuk , kena hina , kena caci . Biasa biasa biasa . Macam aku  kena semua tu . Hanya airmata dan nasihat orang bagi kat aku je jadi peneman . Siapa yang kuat je boleh lalui semua tu . Aku tak boleh . Aku sensitif orangnya . Orang cakap sikit pun airmata aku boleh jatuh . Hati aku tak tabah . Hati aku lemah . Hati aku tak kuat . Hati aku tak sado . 

Bila berhadapan dengan orang yang aku sayang . Pura pura hati tabah . Pura pura aku  tak kesah . Pura pura hati sado . Padahal waktu tu hati aku sakit sangat . Sakit hati tu hanya Allah saje yang tahu . Allahu . Luaran aku okey . Tapi dalam ? rasa macam kena tembak dengan bazooka . Rasa macam kena hiris . Haihh hidup dalam kepura puraan aku ni *sigh* 

Aku bukan  manusia sempurna . Kau bukan manusia sempurna . Dia bukan manusia sempurna . Semua manusia tak sempurna . Ada kekurangan yang perlu dibaiki . 

Tengah usaha . Tengah cuba untuk tabahkan hati . Pray for me :'(

 "Never give up . There is no such thing as an ending . Just a new beginning ... -anonymous-"


5 comments: